Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

CHUMBAYA, MY LORD

Ας προσευχηθούμε μ’ ένα τραγούδι…
            
Khumbaya, my Lord 
Σε παρακαλώ, Θεέ μου
                     
Κουμπαγιά, my Lord, κουμπαγιά (τρις)
Oh Lord, κουμπαγιά (δις)

Σε παρακαλώ, Θεέ μου, σε παρακαλώ (τρις)
ω Θεέ μου, σε παρακαλώ (δις)
                     
Κάποιος πεινάει, Θεέ μου, δώσ’ του ψωμί (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του ψωμί (δις)

Κάποιος διψάει, Θεέ μου, δώσ’ του νερό (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του νερό (δις)

Κάποιος πονάει, Θεέ μου, δώσ’ του γαλήνη (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του γαλήνη (δις)

Κάποιος προσεύχεται, Θεέ μου, δώσ’ του ειρήνη (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του ειρήνη (δις)

Κουμπαγιά, my Lord, κουμπαγιά (τρις)
Oh Lord, κουμπαγιά (δις)


Άκουσε την προσευχή (gospel, spiritual) σε διάφορες ερμηνείες κι έπειτα πρόσθεσε και τραγούδησε τις δικές σου παρακλήσεις:

Κάποιος λυπάται, Θεέ μου, δώσ’ του χαρά (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του χαρά (δις)

Κάποιος είν’ άνεργος, Θεέ μου, δώσ’ του δουλειά (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του δουλειά (δις)

Κάποιος εργάζεται, Θεέ μου, δώσε του δύναμη (τρις)
ω Θεέ μου, δώσε του δύναμη (δις)

Κάποιος φοβάται, Θεέ μου, δώσ’ του κουράγιο (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του κουράγιο (δις)

Κάποιος είν’ άρρωστος, Θεέ μου, δώσ’ του υγεία (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του υγεία (δις)

Κάποιος πεθαίνει, Θεέ μου, δώσ’ του ελπίδα (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του ελπίδα (δις)

Κάποιος κρυώνει, Θεέ μου, δώσ’ του ρούχα ζεστά (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του ρούχα ζεστά (δις)

Κάποιος είναι μόνος, Θεέ μου, δώσ’ του αγάπη (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του αγάπη (δις)

Κάποιος δακρύζει, Θεέ μου, δώσ’ του χαμόγελο (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του χαμόγελο (δις)

Κάποιος χρωστάει, Θεέ μου, δώσ’ του βοήθεια (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του βοήθεια (δις)

Κάποιος θρηνεί, Θεέ μου, δώσ’ του υπομονή (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του υπομονή (δις)

Κάποιος σωπαίνει, Θεέ μου, δώσ’ του φωνή (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του φωνή (δις)

Κάποιος είν' σκλάβος, Θεέ μου, δώσ' του λευτεριά (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του λευτεριά (δις)

Κάποιος αδικείται, Θεέ μου, δώσε του δίκιο (τρις)
ω Θεέ μου, δώσε του δίκιο (δις)

Κάποιος πολεμάει, Θεέ μου, δώσ’ του ειρήνη (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του ειρήνη (δις)

Κάποιο παιδί πνίγεται, Θεέ μου, δώσ’ του λιμάνι (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του λιμάνι (δις)

Κάποιος είναι πρόσφυγας, Θεέ μου, δώσ’ του πατρίδα (τρις)
ω Θεέ μου, δώσ’ του πατρίδα (δις)


Γράψε και στείλε μία δική σου ευχή:

Κάποιος ............….…, Θεέ μου, δώσ’ του ……......……
ω Θεέ μου, δώσ’ του ……………….

clip_image001

Ας προσευχηθούμε για τους ανθρώπους… Κι είθε να φτάσουν οι προσευχές μας εκεί που δεν φτάνει το χέρι μας…

Μυρσίνη Βουνάτσου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου