Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ

Μια όμορφη ζακέτα με ρόμβους, το μέγεθος των οποίων μπορείτε να κανονίσετε, ανάλογα με το γούστο και τα κιλά σας. Σε λευκό χρώμα μπορεί να φορεθεί και για πιο επίσημες εμφανίσεις. Η ζακέτα της εικόνας έχει πλεχτεί με λεπτό λευκό μοχέρ μαλλί από την αδελφή μου Δήμητρα Βουνάτσου - Γεωργή, που μου την έκανε δώρο προ εικοσιπενταετίας! Δεν ξεχειλώνει καθόλου, αν ράψετε εσωτερικά πάνω στις ραφές λευκή σατέν κορδέλα, πλατιά όσο ένα δάκτυλο. Η ποσότητα του μαλλιού είναι ανάλογη με τις σωματικές διαστάσεις σας, το πάχος του μαλλιού, την πλεξιά και το μήκος της ζακέτας. Ωραία είναι και σε κόκκινο χρώμα, με μικρούς ρόμβους όσο ένα αμύγδαλο, σε συνδυασμό με λευκό πουκάμισο από μέσα. Στο κατάστημα μαλλιών μπορούν να σας πουν πόσο μαλλί θα χρειαστείτε και τι νούμερο βελόνες πλεξίματος. 

ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-1  ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-2 ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-3 ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-4 ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-5 ΠΛΕΚΤΗ ΖΑΚΕΤΑ-6
  
Οι παραπάνω εικόνες προήλθαν από σάρωση (σκανάρισμα) της ζακέτας μου στις 3/5/2013.

Ευχαριστώ την αδελφή μου, που μου έπλεξε ένα τόσο όμορφο και ανθεκτικό ρούχο που το φορώ ακόμα. Σε όσες αποφασίσουν να πλέξουν αυτή τη θαυμάσια ζακέτα εύχομαι...
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! 
Μ.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου